+420 608 637 733 (Po-Pá 9.00-22.00)     Francouzská 358/22, Brno Spojte se s námi    

Otázky a Odpovědi

Nepamatuji si přihlašovací jméno
Napište nám na e-mail Vaše jméno a příjmením, telefon, zašleme Vám jej.
Nepamatuji si heslo
Po kliknutí na odkaz: https://discount-solarium.cz/Account/ForgotPassword vepište Váš email, postup pro změnu hesla dostanete do emailu.
Ztratil/a jsem přístupovou kartu/přívěšek jak mohu získat novou?
Po přihlášení do Vašeho uživatelského profilu v sekci "Profil" klikněte na tlačítko Zakoupit nový identifikační prvek a postupujte dle instrukcí.
Jak se dostanu do solária pro kartu/přívěšek?
Rezervujte si termín, při vstupu zadáte kód z první sms která Vám dorazila při první rezervaci termínu, při dalších rezervacích Vám již sms chodit nebudou. Po vstupu do prostor solária si vyzvedněte kartu/přívěšek, dále do kóje se dostanete až po přiložení karty/přívěšku ke čtečce, čtečku katy/přívěšku naleznete vedle umyvadla, nemusíte chodit ven. PIN kód je platný maximálně 10 minut před rezervovaným termínem.
Ještě jsem v solárium nebyl/a, jak získám kartu/přívěšek?
Při výběru tarifu, si zvolíte kartu/přívěšek, po úhradě dostanete email s číslem obálky, obálka je připravena ve studiu, dbejte na správnou obálku, jinak Vám karta/přívěšek nebude fungovat.
Nedaří se mi provést rezervaci, ukazuje mi to nějakou chybu.
V ojedinělých případech se stává u I-Phonu, přípaně I-Mac se nedaří rezervace. Je zapotřebí se odhlásit a znovu přihlásit do profilu.
Zapoměl jsem kartu/přívěšek doma, dostanu se i tak do solárka?
Až budete stát před dveřmi, zavolejte nám na telefon HotLine (+420 608 637 733), který je i na dveřích, a my Vás pustíme dovnitř. Prosíme nezneužívejte toho, evidujeme to.
Mám slevový kód, jak mám postupovat?
V případě, že ještě nemáte založený účet, tak si jej založte. Následně se přihlašte do účtu - klikněte na ceník, vyberte tarif, který zodpovídá slevovému kódu, klikněte na "Koupit nyní". Platbu na platební bráně zrušte - tarif zůstane v profilu neuhrazený.
Slevový kód nám zašlete pomocí SMS, WhatsApp, nebo e-mailem - prosím zašlete nám i Váš e-mail použitý při registraci. My ověříme kód a přiřadíme Vám platbu.
Jak se mám registrovat?
Na hlavní stránce si vyberte termín, následně zadejte e-mail a na další stránce Vás to vyzve k zadání údajů pro registraci a dokončíte registraci. Nebo klikněte na tlačítko Registrace.
V novém systému mě nefunguje přihlašovací jméno
V novém systému bylo jako přihlašovací jméno zvolen e-mail uživatele. Hesla z původního systému nebyly přeneseny, proto je nutné vytvořit nové heslo pro přihlášení.
Klikněte ZDE, zadejte váš e-mail a bude Vám heslo zasláno. Následně budete používat Váš e-mail jako přihlašovací jméno.
Můžu půjčit kartu/přívěšek někomu jinému?
NE. Identifikační prvek je nepřenosný, t.j. do solária může chodit pouze registrovaná osoba. V případě zjištění porušení bude účet a permanentka deaktivována bez náhrady.
Lze převést permanentku na jiný účet?
NE. Permanentka je nepřenosná.
Kdy lze přijít do solária?
Po rezervaci na webu je možné přijít nejdříve 10 minut před rezervovanou dobou. V době rezervace budete upozorněni na automatické otevření dvěří rezervovaného solária.